Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team leader / Supervisor Infolinia / Kierownik działu

Team leader / Supervisor Infolinia / Kierownik działu

Depilacja.pl Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1508 dni temu

Ogłoszenie numer: 3716616, z dnia 2020-10-02

Bardzo szybko rozwijająca się firma Depilacja.pl poszukuje do swojego zespołu Team leadera - Supervisor Infolinii.

Team leader / Supervisor Infolinia / Kierownik działu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem call center na rynek polski oraz brytyjski,
  • Nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • Tworzenie raportów na potrzeby projektu i ich analiza,
  • Bieżące wsparcie merytoryczne oraz motywowanie konsultantów,
  • Raportowanie do managera,
  • Obsługa infolinii przychodzącej oraz wychodzącej.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w call center,
  • Znajomość branży i specyfiki pracy call center,
  • Znajomość podstawowych wskaźników sprzedażowych i technik sprzedaży,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zależne od wiedzy i doświadczenia!

Aplikuj już dziś!

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....