Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym, sektorowi publicznemu i firmom telekomunikacyjnym. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 17 spółek w 11 krajach. W Polsce istniejemy od 2006 roku i zatrudniamy już ponad 1000 pracowników. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i wyzwania
Obecnie w związku z rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Nadzorowanie pracy zespołu sprzedażowego (Telemarketerów),
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Bieżące organizowanie i rozliczanie czasu, a także przygotowanie grafików pracy podległych pracowników,
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
- Raportowanie do Kierownika Projektu.
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku Team Leadera/Koordynatora w Call Center
- Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i/lub finansowych,
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, poczucie humoru,
- Znajomość języka angielskiego będzie atutem.
- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
- Pakiet socjalny.