LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla Naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z duńskim kapitałem, światowego lidera w swojej branży, poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracą zespołu
- kontrola jakościowa gotowych produktów
- raportowanie dotyczące czasu i materiałów użytych do produkcji
- montaż wraz z zespołem
- pośrednictwo między członkami zespołu a kierownictwem firmy
Wymagania:
- wykształcenie techniczne na poziomie średnim
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym
- znajomość LEAN manufactoring
- znajomość systemu zarządzania ISO
- gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym
- mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem
- mile widziane uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem silnikowym
Oferta:
- praca w międzynarodowej firmie, będącej jednym z wiodących producentów światowych w swojej branży
- umowa o pracę
- pakiet socjalny: karta sportowa, świadczenia urlopowe, ubezpieczenie grupowe (po okresie próbnym)
- przyjazna atmosfera pracy