Ogłoszenie numer: 46434, z dnia 2008-06-30
ISG Personalmanagement
Naszym Klientem jest europejski lider w branży samochodów używanych. Firma posiada swoje oddziały w Austrii, na Węgrzech, Belgii, Niemczech, Holandii, Portugali, Szwecji i Wielkiej Brytanii. W tym roku wkracza na rynek polski.
W związku z intensywnym rozwojem w Polsce, do swojego oddziału w Warszawie, poszukuje osób na stanowisko:
Team Leader Działu Telemarketingu i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 19858
Opis stanowiska
- Zarządzanie i monitorowanie pracy podległego zespołu - Szkolenia pracowników Działu Obsługi Klienta i Telemarketingu - Zarządzanie bazą danych - Opracowanie i wdrażanie planów akcji telemarketingowych - Analiza i raportowanieWymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w call centre lub dziale obsługi klienta (inbound/outbound) - Znajomość języka angielskiego - Doświadczenie w telesprzedaży będzie dodatkowym atutem - Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne - Systematyczność, skrupulatność, dobra organizacja pracy - Znajomość języka litewskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutemOferujemy
- Ciekawą pracę w nowotworzącym się zespole sprzedażowym - Duże możliwości rozwoju zawodowego - Bogaty pakiet szkoleń - Atrakcyjne wynagrodzenieProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.