Nasz klient to skandynawska firma o wysokiej kulturze organizacyjnej, lider w swojej branży, istniejąca od ponad 110 lat na rynku światowym. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą wysokiej jakości urządzeń czyszczących, takich jak specjalistyczne odkurzacze, automaty szorujące, zamiatarki i szorowarki. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zmianami strukturalnymi poszukujemy osoby na stanowisko:
Team Leader Działu Obsługi Klienta B2B
Miejsce pracy: Pruszków k. Warszawy
Nr Ref.: TLOK/12/2016
Zakres obowiązków:
- Wypracowanie i utrzymanie wysokiego standardu komunikacji z klientami firmy
- Nadzór nad procesami obsługi klienta, proponowanie i wprowadzanie rozwiązań usprawniających
- Bieżące zarządzanie zamówieniami oraz monitorowanie szybkości i poprawności ich realizacji
- Koordynacja dostaw
- Pełna administracja sprzedaży
- Nadzór nad podległym zespołem
- Wprowadzanie i zarządzanie danymi w programie SAP
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
- Ustanawianie oraz realizacja celów podległego działu
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w działach wsparcia sprzedaży lub obsługi klienta na podobnym stanowisku w renomowanej firmie o wysokich standardach obsługi klienta
- Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru logistyki
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz koordynacji wielu zadań pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość obsługi programów magazynowo-księgowych. Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność ustanawiania oraz rozliczania celów zespołu
- Nastawienie na realizację celów, umiejętność analitycznego myślenia
- Kreatywność, pozytywne nastawienie, uśmiech na twarzy :)
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników
- Umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna
- Pozytywną atmosferę