Team leader działu należności
Bydgoszcz
Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych kandydatów/kandydatek na stanowisko team leadera działu należności.
- Posiadasz doświadczenie w pełnej księgowości i miałeś/aś okazję zarządzać zespołem?
- Chcesz być częścią czegoś nowego i mieć realny wpływ na tworzenie i rozwój podległych procesów księgowych?
Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!
oferujemy
- dobrą atmosferę pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medyczna
- możliwość nauki języków obcych
- model częściowej pracy zdalnej
zadania
- przygotowywanie i zatwierdzanie zapisów księgowych
- przygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień księgi głównej
- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
- współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- przygotowywanie raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- zarządzanie dokumentacją dziełu należności
- odpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
- bieżące organizowanie i koordynowanie pracy zespołu
- merytoryczne wsparcie pracowników – rola eksperta procesu
- udział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesu
- zapewnianie odpowiedniej jakości i wydajności w zarządzanym procesie księgowym
- wspieranie i motywowanie członków zespołu do osiągnięcia wysokich standardów i założonych celów
oczekujemy
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze księgowości (preferowane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnym)
- bardzo dobrej znajomości procesu AR
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne)
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- praktycznej wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych
- bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- znajomości systemów klasy ERP
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- rozwiniętych umiejętności managerskich
- analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy