Team leader działu księgi głównej
Bydgoszcz
Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych kandydatów/kandydatek na stanowisko team leadera działu księgi głównej.
- Posiadasz doświadczenie w pełnej księgowości i miałeś/aś okazję zarządzać zespołem?
- Chcesz być częścią czegoś nowego i mieć realny wpływ na tworzenie i rozwój podległych procesów księgowych?
Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!
oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medyczna
- dobrą atmosferę pracy
- możliwość nauki języków obcych
- opcję częściowej pracy zdalnej
zadania
- przygotowywanie i zatwierdzanie zapisów księgowych
- odpowiedzialność za sprawozdawczość statutową i korporacyjną
- sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (Ustawa o Rachunkowości i MSSF)
- przygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień księgi głównej
- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
- kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
- współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- przygotowywanie raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- zarządzanie dokumentacją dziełu księgi głównej
- odpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
- bieżące organizowanie i koordynowanie pracy zespołu
- merytoryczne wsparcie pracowników – rola eksperta procesu
- udział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesu
- zapewnienie odpowiedniej jakości i wydajności w zarządzanych procesach księgowych
- wspieranie i motywowanie członków zespołu do osiągnięcia wysokich standardów i założonych celów
oczekujemy
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości (preferowane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnym)
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne)
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- praktycznej wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych
- znajomości przepisów MSR
- bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- znajomości systemów klasy ERP
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- rozwiniętych umiejętności managerskich
- analitycznego myślenia i dobrej organizacji prac