Ogłoszenie numer: 832846, z dnia 2015-10-08
Contact Center to najszybciej rozwijająca się branża w Polsce gwarantująca zatrudnienie i dobre zarobki. Zdobądź już dziś nowe doświadczenie zawodowe z 4everNET.
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- nadzorowanie pracy zespołu 10 Agentów Call Center,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych,
- wdrażanie nowych pracowników,
- utrzymanie założonej obsady zespołu Agentów.
Wymagania
- doświadczenie w pracy w Call Center,
- umiejętność motywowania pracowników,
- umiejętność przekazywania wiedzy i umiejętności,
- znajomość technik sprzedaży,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży ubezpieczeń.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie od wyniku,
- szkolenie przygotowujące,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.