BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
Doceniamy zaangażowanie i rozwijamy współpracowników w strukturach organizacji. Poszukujemy ludzi kreatywnych, którzy z pasją podchodzą do wykonywanych obowiązków a jednocześnie są nastawieni na cele.
Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację do nowego działu w strukturach organizacji na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: TLP/0715
Zadania:
- Zarządzanie zespołem sprzedaży,
- Motywowanie i wsparcie merytoryczne podległych Konsultantów,
- Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele,
- Przygotowanie raportów i zestawień wyników sprzedaży.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku Team Leadera w Call Center,
- Umiejętność zarządzania i motywowania zespołu,
- Silna orientacja na osiąganie wysokich wyników, inicjatywa w działaniu,
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania trwałym relacji biznesowych,
- Wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość na zmiany,
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana).
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenia,
- Interesującą pracę i możliwość dalszego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Elastyczny czas pracy,
- Przyjazne środowisko zawodowe i międzynarodowym otoczeniu.