BPO Poland jest dynamicznie rozwijającą się firmą działająca obecnie na ponad 25 rynkach europejskich,która oferuje kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową. Swoje usługi opieramy na sieci podwykonawców oraz pracy zaangażowanych i kreatywnych ludzi. W tym momencie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zarządzanie czasem pracy podległych współpracowników
- Wspomaganie pracy zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników zgodnie z normami jakościowymi i ilościowymi
- Motywowanie zespołu
- Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele
- Nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu - wprowadzanie zmian i ulepszeń
- Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą sprzedażowego zespołu call center
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności interpersonalne- otwartość, proaktywność, poczucie humoru
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenia oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Pakiet socjalny (po okresie próbnym)
- Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym)
- Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku