BPO Poland jest dynamicznie rozwijającą się firmą działająca obecnie na ponad 25 rynkach europejskich, która oferuje kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową. Swoje usługi opieramy na sieci podwykonawców oraz pracy zaangażowanych i kreatywnych ludzi. W tym momencie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników
- Kierowanie pracą zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników zgodnie z normami jakościowymi i ilościowymi
- Motywowanie zespołu
- Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele
- Nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu - wprowadzanie zmian i ulepszeń
- Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą call center
- Bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków: francuski, niemiecki, czeski lub szwedzki
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności interpersonalne - otwartość, zaangażowanie, poczucie humoru
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenia
- Pakiet socjalny (po okresie próbnym)
- Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym)
- Interesująca praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy