Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Call Center - język włoski

BPO POLAND Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3347 dni temu

BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu obsługi klienta w języku hiszpańskim.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.


Team Leader Call Center - język włoski

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Zarządzanie czasem pracy podległych współpracowników;
  • Wspomaganie pracy zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników;
  • zgodnie z normami jakościowymi i ilościowym;
  • Motywowanie zespołu do efektywnej pracy;
  • Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele;
  • Nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu - wprowadzanie zmian i ulepszeń;
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu call center sprzedażowego (KPI);
  • Biegła znajomość języka włoskiego;
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu;
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Zdolności interpersonalne- otwartość, proaktywność, poczucie humoru.
Oferujemy:
  • Kompleksowe szkolenia;
  • Pakiet socjalny (po okresie próbnym);
  • Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym);
  • Interesująca praca w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. 
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....