BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu obsługi klienta w języku hiszpańskim.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.
- Zarządzanie czasem pracy podległych współpracowników;
- Wspomaganie pracy zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników;
- zgodnie z normami jakościowymi i ilościowym;
- Motywowanie zespołu do efektywnej pracy;
- Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele;
- Nadzorowanie jakości i wydajności pracy zespołu - wprowadzanie zmian i ulepszeń;
- Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości.
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu call center sprzedażowego (KPI);
- Biegła znajomość języka włoskiego;
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu;
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Zdolności interpersonalne- otwartość, proaktywność, poczucie humoru.
- Kompleksowe szkolenia;
- Pakiet socjalny (po okresie próbnym);
- Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym);
- Interesująca praca w międzynarodowym środowisku;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.