HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla naszego Klienta, wewnętrznego Centrum Finansowo-Księgowego poszukujemy kandydata na stanowisko
Team Leader AP
lokalizacja: Kraków
Zadania:
- koordynacja i nadzór nad procesem uzgadniania sald z dostawcami z grupy, wyjaśnianie niezgodności i podejmowanie działań naprawczych w sytuacji konieczności
- efektywna komunikacja z wendorami
- analiza faktur, monitoring duplikatów faktur, wykrywanie rozbieżności
- nadzór nad procesem przygotowania i weryfikacji propozycji płatności dla dostawców z grupy
- gwarancja świadczenia usług wysokiej jakości w oparciu o SLA i stosowanie przyjętych KPI
- analiza i doskonalenie procesów AP poprzez poprawę jakości, efektywność i standaryzację
- raportowanie zgodnie z wewnętrznymi wymogami firmy
- wdrażanie usprawnień systemowych w celu zmaksymalizowania wydajności
- ścisła współpraca z lokalnymi finansami
- migracja i implementacja procesów AP
- zarządzanie zespołem: komunikowanie celów i zadań, motywowanie do pracy, rozwiązywanie problemów, rekrutacja pracowników, oceny okresowe, zarządzanie wiedzą
Wymagania:
- dobre praktyczne zrozumienie procesów księgowych i podatkowych (min. 4 lata doświadczenia zawodowego)
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w migracji procesów
- wykształcenie wyższe
- znajomość systemu SAP
- umiejętność logicznego i racjonalnego myślenia w celu identyfikowania alternatywnych rozwiązań, wnioskowania i rozwiązywania problemów
- zorientowanie na klienta
- zdolności liderskie
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferta:
- praca w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach nowych projektów
- bogaty pakiet socjalny
- stabilne zatrudnienie
Prosimy także o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.