Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Team Coordinator Calypso Platform
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 775144
Zadania:
- Zarządzanie nowo utworzonym zespołem w zakresie: Mid/Back office/Accounting w obszarach: personel, budżet, projekt
- Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami rozwiązań systemowych
- Nadzór nad zespołem projektowym zaawansowanych aplikacji w obszarze Mid/Back Office i Accounting
- Planowanie oraz monitorowanie bieżących projektów
- Wykształcenie wyższe informatyczne/ekonomiczne
- Min. 4-letnie doświadczenie w pracy w sektorze bankowym/finansowym na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z platformą do zarządzania ryzykiem: CALYPSO
- Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami w organizacjach międzynarodowych
- Praktycznie doświadczenie w pracy nad integracją oprogramowania
- Doświadczenie w pracy z aplikacjami bankowymi
- Znajomość architektury systemów bankowości inwestycyjnej i procesów front2back
- Znajomość zagadnień związanych z instrumentami finansowymi, rynkami kapitałowymi
- Zdolność efektywnej komunikacji i umiejętność analitycznego myślenia
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Praca na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
- Zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze organizacji,
- Możliwość rozwoju w nowo utworzonym zespole
- Możliwość uczenia się i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji; udział w szkoleniach w Polsce i za granicą
- Bogaty pakiet socjalny
- Gwarantowana premia roczna