Jesteśmy nowoczesna firmą Call Center, świadczącą usługi z zakresu telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Specjalizujemy się zarówno w realizacji kampanii sprzedażowych i telemarketingowych, jak i usługach z zakresu serwisów konsumenckich oraz infolinii. Do naszego zespołu poszukujemy komunikatywnych i pełnych zapału osób na stanowisko:
KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Szukasz pracy rano? popołudniami? Zapraszamy!
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: KTOK/01/11
Zadania:
- stały i regularny kontakt telefoniczny z Klientami lub potencjalnymi Klientami firmy
- przestrzeganie najwyższych standardów obsługi Klienta i sprzedaży
- udzielanie prawidłowej informacji o dostępnych produktach
- skuteczne promowanie i zachęcanie do korzystania z oferowanych produktów
- dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu w godzinach 8:00-15:00 LUB 15:00-21:00,
- umiejętność posługiwania się klawiaturą komputerową
- min. średnie wykształcenie
Oferujemy:
- stałe i pewne zatrudnienie (umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę)
- stałe wsparcie oraz szkolenia pozwalające zdobyć i rozwinąć umiejętności
- możliwości rozwoju w strukturach firmy i zdobycia doświadczenia w zakresie sprzedaży, marketingu i obsługi klienta (nasi byli agenci dziś prowadzą samodzielnie projekty)
- przejrzysty i osiągalny system prowizyjny
- dostępny pakiet profesjonalnej opieki medycznej
- pracę na ul. 17 Stycznia z bardzo dobrym dojazdem z Centrum