Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Szef Zmiany w Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2871 dni temu

MERCURE WARSZAWA GRAND

Szef Zmiany w Recepcji
OCZEKIWANIA
  • wykształcenie wyższe lub średnie hotelarskie
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w  recepcji hotelowej,
  • znajomość systemów rezerwacyjnych, znajomość systemu OPERA będzie dodatkowym atutem
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność (praca zmianowa)

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ
  • Czujesz się kimś wyjątkowym,
  • Dzielisz naszą pasję gościnności,
  • Nie ustajesz w swoim rozwoju,
  • Masz odwagę pójść dalej,
  • Czujesz w sobie ducha zdobywcy,
  • Jesteś innowacyjny,
  • Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą. 

Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą WSPANIAŁE PERSPEKTYWY!


OFERUJEMY
  • Zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych.
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels.
  • Pomożemy Ci się rozwijać poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez Akademię  Accor.
TWOJA MISJA


Szef Zmiany w Recepcji będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta, zapewnienie wysokiej jakości usług we wszystkich powiązanych działach i profesjonalnej obsłudze klienta. Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi przyjętymi przez recepcję i rezerwację, zapewnianie ich powtarzalności oraz dobrej współpracy z kierownikiem i zespołem działu rezerwacji.  Czuwanie, aby zachowanie się członków zespołu było odbiciem wizerunku hotelu, a ich relacje z gośćmi uprzejme, przyjacielskie i zgodne ze standardami.

Ref.nr: SZR\MWG\0117
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.