MERCURE WARSZAWA GRAND
- wykształcenie wyższe lub średnie hotelarskie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej,
- znajomość systemów rezerwacyjnych, znajomość systemu OPERA będzie dodatkowym atutem
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność (praca zmianowa)
Jeśli spełniasz nasze oczekiwania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!
- Czujesz się kimś wyjątkowym,
Dzielisz naszą pasję gościnności,
Nie ustajesz w swoim rozwoju,
Masz odwagę pójść dalej,
Czujesz w sobie ducha zdobywcy,
Jesteś innowacyjny,
Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą.
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą WSPANIAŁE PERSPEKTYWY!
OFERUJEMY
- Zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych.
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels.
- Pomożemy Ci się rozwijać poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez Akademię Accor.
Szef Zmiany w Recepcji będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu oraz prowadzenie bazy danych klienta, zapewnienie wysokiej jakości usług we wszystkich powiązanych działach i profesjonalnej obsłudze klienta. Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi przyjętymi przez recepcję i rezerwację, zapewnianie ich powtarzalności oraz dobrej współpracy z kierownikiem i zespołem działu rezerwacji. Czuwanie, aby zachowanie się członków zespołu było odbiciem wizerunku hotelu, a ich relacje z gośćmi uprzejme, przyjacielskie i zgodne ze standardami.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.