Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do Hotelu:
ibis Warszawa Centrum
poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Szef Zmiany w Recepcji i Rezerwacji będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługa gościa, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, zarządzanie rezerwacjami przyjętymi przez recepcję, zapewnianie stosowania standardów i odpowiednich procedur obowiązujących w marce.
Wymagania wobec kandydatów:
- dośwadczenia w dziale recepcji hotelu
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
- biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych
- doświadczenie w pracy z systemem recepcyjnym
- nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
- umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu
- dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
- umiejętność podejmowania szybkich decyzji
- doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- pracę na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie
- szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- atrakcyjny pakiet motywacyjny
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.