Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do hotelu:
Mercure Jelenia Góra
poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Kluczowe obowiązki:
- codzienne wsparcie Kierownika Działu,
- zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel,
- profesjonalna, bieżąca obsługa gości,
- rozwój i szkolenie pracowników,
- dbałość o szczegóły serwisu, zgodnie ze standardami marki,
- sprzedaż produktów gastronomicznych oferowanych przez hotel,
- promowanie usług hotelowych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub jako starszy kelner,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność efektywnego zarządzania pracą podległego personelu,
- rozumienie oczekiwań klientów,
- doskonałe umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu,
- nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista,
- dynamizm, dokładność i sumienność,
- dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
- zdolności organizacyjne i samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- pracę w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
i w Środkowo-Wschodniej Europie, - możliwość międzynarodowej kariery w strukturach sieci ACCOR,
- szereg benefitów socjalnych.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.