Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Menedżer ds. Zakupów

    SWAG 42 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 935 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki Współpraca z obecnymi dostawcami. Terminowe zamawianie materiałów i osprzętu do wytwarzanych produktów. Kontrola nad terminowym odbiorem materiałów i akcesoriów do magazynu. Współpraca z wewnętrznym działem logistyki w zakresie organizacji terminowych dostaw/wysyłek...
Zobacz więcej ofert pracy

Szef Oddziału

Schenker sp z o.o.
Zielona Góra
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
261 dni temu
Szef Oddziału
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: 275474_1697799058

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker kształtujemy przyszłość logistyki. Nasz zespół to 76 000 profesjonalistów na całym świecie. Każda osoba jest kluczowa i ważna oraz kreuje naszą przyszłość. Oprócz osiągania celów zespołowo, stawiamy także na rozwój osobisty i odkrywanie Twojego indywidualnego potencjału. Jeśli chcesz rozpocząć karierę, która daje Ci możliwości oraz wyzwania dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która cały czas idzie do przodu. #whatMattersToYou

Główne obowiązków:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker w Zielonej Górze;
  • Nadzór nad terminową pracą w zakresie: dowóz, transport dalekobieżny, odwóz;
  • Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów;
  • Nadzór nad budżetem w zakresie: planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI;
  • Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami;
  • Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych;
  • Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu;
  • Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi;
  • Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór nad jakością procesów;
  • Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą;
  • Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP;
  • Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.
Nasze wymagania:
  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji;
  • Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach;
  • Doświadczenie w tworzeniu i rozliczaniu budżetu;
  • Znajomość narzędzi LEAN i 5S;
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie logistyki);
  • Język angielski umożliwiający swobodną komunikację;
  • Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień optymalizacji;
  • Orientacja na realizację celów.

    Mile widziane:
  • Doświadczenie w kontaktach z przewoźnikami;
  • Doświadczenie w "dystrybucji ostatniej mili".
To oferujemy:
  • Umowa o pracę;
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon;
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
  • Możliwość korzystania z ZFŚS;
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport;
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE;
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Menedżer ds. Zakupów

    SWAG 42 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 935 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki Współpraca z obecnymi dostawcami. Terminowe zamawianie materiałów i osprzętu do wytwarzanych produktów. Kontrola nad terminowym odbiorem materiałów i akcesoriów do magazynu. Współpraca z wewnętrznym działem logistyki w zakresie organizacji terminowych dostaw/wysyłek...