Securitas jest największym na świecie koncernem zajmującym się usługami ochrony. Zatrudniamy w Polsce kilka tysięcy pracowników, gwarantujemy przygotowanie zawodowe i rozwój, oferujemy stabilizację i dobre warunki pracy.
Wykorzystaj szansę na pracę we wciąż rozwijającym się zawodzie. Masz doświadczenie? Jeśli nie - pomożemy Ci je zdobyć!
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- koordynowanie zadań ochrony,
- utrzymanie pozytywnej relacji z Klientem,
- wdrażanie i szkolenie dla pracowników nowych i obecnych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z pracownikami i zarządzaniem kontraktem,
- nadzór nad prawidłową realizacją usługi i dbanie o jej wysoką jakość.
Poszukujemy osób:
- niekaranych,
- dyspozycyjnych,
- sumiennych i zaangażowanych w wykonywane obowiązki,
- z wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,
- z doświadczeniem w pracy w ochronie oraz zarządzaniu zespołem pracowników,
- obsługujących biegle aplikacje komputerowe,
- posiadających prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, opcjonalnie pojazd służbowy,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- ubezpieczenie NNW (Następstw Nieszczęśliwych Wypadków),
- dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych,
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Poznaj
Securitas Polska Sp. z o. o.
Securitas jest światowym liderem w zakresie ochrony osób i mienia. Spółki wchodzące w skład Grupy Securitas świadczą usługi ochrony dla odbiorców indywidualnych oraz zinstytucjonalizowanych w ponad 54 krajach świata.