Jak czujesz się w świecie marketingu? Systemy reklamowe FB i Google Ads nie mają przed Tobą tajemnic, teksty niemalże “piszą się same”, a pomysłami na rozwój firmy sypiesz jak z rękawa?
Jeśli tak, zapraszamy do zespołu Starlit! Szef marketingu jest nam niezbędny, żeby kontynuować wyznaczanie nowych trendów na rynku biur rachunkowych dla Klienta premium! Dużo już w tym zakresie od 2010 roku zrobiliśmy, ale wciąż wiele jest jeszcze przed nami!
Jak widzisz, daleko nam do “standardowego” biura rachunkowego, a praca u nas to gwarancja świetnej atmosfery, dużej dawki humoru i - co tu kryć - wielu (satysfakcjonujących) wyzwań!
Od razu uprzedzamy - na to stanowisko potrzebujemy osoby, która ma już doświadczenie w samodzielnym prowadzeniem działu marketingu i nieobcy jest jej zarówno marketing handlowy, jak i kreatywny. Nie możemy sobie pozwolić na obniżenie jakości świadczonych usług - są one naszym wyróżnikiem, dlatego szukamy prawdziwego profesjonalisty!
Twoje umiejętności marketingowe w połączeniu z entuzjazmem i zaangażowaniem stanowią Twoją ogromną moc! Z przyjemnością odpowiednio je (wy)nagrodzimy, Jest tylko jeden warunek… Musisz aplikować na nasze ogłoszenie i dać nam się poznać!
Szef marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Na co dzień będziesz zajmować się:
- tworzeniem, konfiguracją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi FB Ads i Google Ads (możliwa współpraca z podmiotami zewnętrznymi),
- tworzeniem i realizacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki,
- stałym budowaniem wizerunku marki,
- analizą rynku i konkurencji,
- aktywną współpracą z działem handlowym w celu realizacji celów sprzedażowych,
- sporządzaniem planu i budżetu marketingowego oraz jego realizacją zgodnie z zatwierdzonym budżetem spółki,
- obsługą profili w SM firmy (FB, IG, LI, GMF),
- tworzeniem tekstów sprzedażowych, marketingowych i wizerunkowych,
- tworzeniem prostych grafik na potrzeby SM, NL itp.
- dbaniem o widoczność Starlit w Sieci,
- sporządzaniem raportów z działań marketingowych i przedstawianiem ich zarządowi spółki w ustalonych terminach,
- organizacją eventów i wydarzeń specjalnych.
Jeżeli:
- masz min. 3 lata doświadczenia w pracy w marketingu, na stanowisku managerskim lub jako samodzielny specjalista,
- jesteś gotowy/a do pracy stacjonarnej lub hybrydowej w naszym biurze w centrum Wrocławia w pełnym wymiarze godzinowym,
- zarządzałeś/aś profilami w mediach społecznościowych i możesz się pochwalić efektami swoich działań,
- samodzielnie prowadziłeś/aś kampanie reklamowe FB Ads i Google Ads lub byłeś/aś odpowiedzialny/a za ich koordynację,
- potrafisz myśleć analitycznie, dobrze organizujesz swoją pracę i cenisz transparentność komunikacji,
- bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania,
- łatwo nawiązujesz i budujesz relacje,
- z łatwością tworzysz i redagujesz teksty,
- komunikatywnie porozumiewasz się w języku angielskim.
Możemy Ci zaoferować:
- zatrudnienie w ramach UoP lub umowy cywilnoprawnej,
- elastyczność godzin pracy,
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- samodzielność w działaniu (początkowo - na samodzielnym stanowisku, wraz z rozwojem firmy - jako osoba zarządzająca działem),
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu,
- możliwość korzystania z zaawansowanego systemu CRM i systemu do zarządzania zadaniami,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- szkolenia rozwojowe w czasie pracy,
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport).
Mile widziane będzie jeśli:
- posiadasz doświadczenie w branży usług finansowych, księgowych.
Poznaj
Starlit Accounting sp. z o.o.
Starlit to zgrany zespół osób otwartych i pomocnych, zajmujących się wieloma procesami biznesowymi. Razem tworzymy kompleksowe rozwiązania dla firm. Łączy nas wieloletnie doświadczenie w biznesie, księgowości i pasja do zdobywania wiedzy. Od 10 lat inspirujemy i wspieramy naszych Klientów w skutecznym rozwiązywaniu problemów biznesowych.
Naszym Pracownikom zapewniamy przyjazną atmosferę pracy, gwarantujemy okres wdrożeniowy i szkolenie wprowadzające do zasad funkcjonowania biura i obejmowanych obowiązków. Razem tworzymy firmę, w której wspieramy się wzajemnie. Dołącz do nas!