Najnowsze oferty pracy

  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Kierownik / Kierowniczka produktu

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych. Opracowywanie strategii i planu marketingowego. Bliska...
Zobacz więcej ofert pracy

Szef Marketingu

Pofam Poznań sp. z o.o.
wielkopolskie, Polska zachodnia i centralna
praca stacjonarna
3081 dni temu

Ogłoszenie numer: 1140297, z dnia 2016-06-16

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:

Szef Marketingu

Miejsce pracy: wielkopolskie, Polska zachodnia i centralna

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu- organizacja pracy, wsparcie merytoryczne, wyznaczanie zadań oraz określanie celów
  • wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności pracy zespołem
  • efektywna realizacja założonych celów biznesowych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • wiedza z zakresu marketingu
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego
  • doświadczenie w koordynacji zespołu sprzedażowego
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność z uwagi na częste wyjazdy służbowe
  • mile widziane doświadczenie w branży medycznej

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Pofam Poznań sp. z o.o.

Pofam jest właścicielem sieci sklepów medycznych na terenie Polski, Ukrainy i Białorusi. Intesywnie rozwija działalność exportową zarówno w zakresie produktów własnych ( m.in.protezy piersi Maxima) jak i produktów, których jest dystrybutorem.

Podobne oferty

  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Kierownik / Kierowniczka produktu

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych. Opracowywanie strategii i planu marketingowego. Bliska...