Podejmij wyzwanie
- proponowanie, tworzenie i rozwój strategii marketingowych dla danego obszaru terapeutycznego oraz zapewnienie ich wykonania zgodnie ze strategią Firmy i przepisami prawa
- kreacja produktów Rx z danego obszaru terapeutycznego przy wykorzystaniu wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności marketingowych
- proponowanie, tworzenie i rozwój aktywności marketingowych oraz zapewnienie ich implementacji poprzez regularny nadzór i kontrolę
- odpowiedzialność za politykę marketingową całego obszaru terapeutycznego
- planowanie, organizowanie, realizacja i raportowanie wydarzeń marketingowych
- przygotowywanie opracowań specjalistycznych i marketingowych
- zarządzanie zespołem – organizowanie, koordynacja, monitorowanie i akceptowanie efektów ich pracy
- analiza danych rynkowych i polityki cenowej produktów z danego obszaru terapeutycznego
- przygotowywanie analizy strategicznej wraz z taktyką planowanych działań
- ·odpowiedzialność i raportowanie kosztów dla danego obszaru terapeutycznego, estymacja wydatków promocyjnych
- regularne wizyty w terenie i współpraca z przedstawicielami
- współpraca z KOLs w danej dziedzinie (mile widziane doświadczenie i własna „baza” kontaktów)
- koordynacja działań i zapewnienie racjonalnego wykorzystania przewidzianego budżetu w celu zapewnienia optymalnego wyniku
- przygotowywanie uczestnictwa firmy w kongresach naukowych oraz warsztatach
- ścisła współpraca z Centralą firmy w Słowenii
- wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomiczne lub medyczne) studia podyplomowe lub MBA
- mile widziane min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w renomowanej firmie farmaceutycznej
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- kreatywność, inicjatywa
- samodzielność w działaniu
- umiejętność pracy zespołowej i delegowania zadań
- dyspozycyjność/ konieczność częstych wyjazdów
- ·orientacja sprzedażowa, mile widziane doświadczenie sprzedażowe
- wysokie zdolności analityczne
- wysoka kultura osobista oraz etyka zawodowa
- praktyczna znajomość pakietu MS Office i innych aplikacji marketingowych
- ważne prawo jazdy kategorii B
- zarządzanie czasem pracy
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- samochód służbowy i inne narzędzia pracy
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Poznaj
KRKA Polska Sp. z o.o.
Krka jest jedną z wiodących generycznych firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą leków na receptę, leków dostępnych bez recepty, a także produktów weterynaryjnych. Skupiamy się na rozwoju i dystrybucji generycznych produktów farmaceutycznych o wysokiej jakości, które sprzedajemy pod własnymi markami. Produkty te wytwarzamy z substancji czynnych wykorzystujących zaawansowane metody badawcze i nowoczesne technologie produkcyjne. W naszej ofercie znajdują się też usługi turystyczne i uzdrowiskowe w ośrodkach Terme Krka w Słowenii.Zatrudniamy przeszło 12 tysięcy pracowników, a nasze leki są stosowane przez 45 milionów pacjentów w ponad 70 krajach na świecie.