Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Support Engineer
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SUE/WRO/JW
Poszukujemy osoby na stanowisko Support Engineer, który pracować będzie w polskim oddziale naszego klienta i zapewniać wsparcie na całym świecie.
Zadania:
- współpraca z zespołami rozproszonymi w kilku krajach (Wielka Brytania, USA, Polska), w celu zrównoważenia obsługi klienta i zwiększenia szybkości reakcji
- zapewnienie wsparcie klientom różnych stref czasowych – praca zmianowa (UK lub USA)
- Ze względu na różnice między dniami ustawowo wolnymi od pracy w Polsce i Stanach Zjednoczonych mogą istnieć wymagania dotyczące pracy w polskie święta, aby zapewnić wsparcie klientom w USA. W takich sytuacjach można skorzystać z urlopu.
- terminowe(w ramach uzgodnionego SLA) rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemów zainstalowanych u klienta
- utrzymanie aktywnych i dobrych relacji z klientami
- ciągłe rozwijanie wiedzy funkcjonalnej i zrozumienia wewnętrznego działania pakietu produktów firmy
- branie udziału w regularnych konferencjach telefonicznych dotyczących wsparcia z klientami
- okazjonalne podróże (<5%) do klientów w celu zapewnienia wsparcia lub przeprowadzenia szkolenia (najczęściej Londyn)
- zrozumienie różnych produktów i systemów (takich jak zautomatyzowane sklepy, systemy obsługi i systemy informatyczne) używanych w siedzibach klientów firmy
- udział w działaniach usprawniających procesy oraz prowadzenie dokumentacji.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość SQL (preferowane Oracle), tworzenie widoków, funkcji / procedur, zrozumienie problemów z wydajnością oraz umiejętność rozumienia / debugowania kodu PL / SQL lub T-SQL.
- biegłość w systemie Windows (desktop/server)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie oraz piśmie)
- wyższe wykształcenie
- zdolność do diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z aplikacją
Mile widziane:
- doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
- umiejętność czytania i rozumienia C# i .NET
- doświadczenie techniczne w zakresie oprogramowania, informatyki badawczej lub inżynierii
O Tobie:
- posiadasz zdolność do indywidualnej pracy bez potrzeby ścisłego nadzoru: ze względu na godziny zmian członkowie zespołu wsparcia muszą być otwarci na możliwość samodzielnej pracy w biurze
- masz mocne, dobre i sprawdzone umiejętności relacji z klientami
- posiadasz zdolność kompleksowego rozwiązywania problemów
- cechuje Cię metodyczne podejście do pracy i silne umiejętności ustalania priorytetów, a także doskonała etyka pracy.
Korzyści:
- umowa o pracę lub B2B
- możliwość pracy zdalnej
- coroczne podwyżki
- wydarzenia towarzyskie co najmniej 4 razy w roku
- regularne wewnętrzne szkolenie z oprogramowania