Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zamówień sprzedażowych; Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale; Przygotowywanie dziennych planów transportu; Planowanie optymalnego wykorzystania transportu własnego i obcego, zlecanie usług transportowych firmom zewnętrznym; Wspieranie pracowników...
  • Material Supply Specialist

    JTI Polska Sp. z o.o.   Stary Gostków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What will you do - Responsibilities: Ensure materials availability through proper analysis of requirements via ERP system, while adhering to global and local procedures, as well as communicating efficiently with suppliers and collaborators within the company. Maintain commissioned inventory of...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    5 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    5 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supply Chain Planner – Global Supply Chain

    Imperial Brands PLC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    THE ROLE The E2E Planner within Imperial Brands’ Global Supply Chain hub, would be key point for end to end planning becoming a competent and reliable partner for our factories and/or markets. We are looking for Challengers, Thinkers and those who are willing to think outside the box to take part...
  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Biłgoraj    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów – Projekty Inwestycyjne

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Chełm    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
  • Graduate Program - Supply Chain Management & Operations

    Diehl Metering   Bażanowice, ul. Cieszyńska 1A    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    4 dni
    Job profile: Join us as a young professional and benefit from our tailor-made "Graduate program" induction program. What sets our training program apart: Help shape the future: You will actively shape your individual 18-month graduate program and build your expertise in the supply chain management...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia

    BANCO Sp. z o.o.   Rusocin (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zakupów materiałowych; Wyszukiwanie oraz analiza bazy dostawców; Wprowadzanie dokumentów zakupowych i magazynowych w systemie ERP; Współpraca z działem technologicznym w zakresie realizacji zamówień kooperacyjnych; Nadzór nad dokumentacją UDT podległych...
  • Kupiec – asystent projektu

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Zobacz więcej ofert pracy

Supply Chain Management Business Process Owner

Tornos Technologies Poland Sp. z o.o
dolnośląskie, Kąty Wrocławskie
praca stacjonarna
1476 dni temu

Tornos, a global supplier of Swiss-type and Bar Milling manufacturing equipment, including the tooling, services, spare parts, wear parts, consumables and automation solutions that support these systems. Markets served by Tornos include: Aerospace, automotive, medical, tool and die manufacturing. Tornos is an international company focused on the future. We are always looking for talented people who support growing the business and whose capabilities can be enhanced. Today Tornos has more than 700 employees around the world. Just over half of our employees are based in Moutier, Switzerland, the other half of our employees being located in our production centers in Asia (China and Taiwan) and in our seven subsidiaries (United States, Europe and Asia).

 

Tornos Poland in Kąty Wrocławskie is looking for a:

Supply Chain Management Business Process Owner

 

Job Description

 

Entity: Tornos Technologies sp. z o.o / Shared Service Organization

Department: Tornos Global Service

Location: Poland

Position Title: SCM Specialist

Rank: Specialist

Reports To: Head of SSO / Supply Chain Manager

 

Position Summary
  • In this role the right candidate would need to demonstrate the understanding of supply chain management process and its subprocesses. In particular the span of control requires good understanding of:
    • Procurement and supply management
    • Ordering and dispatching
    • Database management (spare parts, suppliers etc.)
    • Inventory control, stock replenishment and general warehousing
    • Transportation
  • It is necessary to have either educational background of logistics or practical experience in given SCM matter in order to become responsible for executing, managing and improving the process and its underlying activities to drive effectiveness and efficiencies. It is also important to have bigger picture view on supply chain management and see all touchpoints of this process with other parts of organization. The asset is the experience of using SAP in SCM processes as some expectation is also to become a support of using SAP – no consultant.
Main Responsibilities and tasks
  • Take ownership for business processes of Supply Chain Management.
  • Support the redesign, develop of business SCM process and ensure its elements are functioning smoothly as workflow principle
  • Define right process controls to focus on performance excellence for SCM process, including SLA, SLO and KPIs metrics.
  • Work towards further SCM processes improvements, ensuring right connection and data transfer between SAP and outside applications (i.e ServiceNow).
  • Generate documentation of existing SCM business processes and SAP SCM procedures, and maintain it for any updates and audits requests
  • Act as 1st level of support of SAP SCM processes and data for any internal stakeholders by guiding how to use and operates in SAP environment for each particular SCM steps, transactions.
  • Should ensure proper data maintenance (i.e customer, products, inventory data etc.) by review of existing quality of data and work in order to improve quality of data and overall maintenance model.
  • Identify, plan and implement key projects to improve quality, reduce cost, increase productivity and functionality of SAP processes.
  • Conduct Ongoing Analyses and system performance check, including compatibility with other tools and interfaces
  • Actively lead projects and provide individual contributions after key projects have been identified
  • Other duties as directed.
Critical Skills and Personal Attributes

 

 Technical:

  • Excellent analytical skills and data analytics
  • Computer literacy
  • Project and time management
  • Excellent work organization
  • Fluency of English in writing and speaking (B2 level at least)
  • Knowledge of procurement, inventory management and other supply chain management module

 Softskills

  • Flexibility and Adaptability
  • Ownership and responsibility
  • Ability to Communicate Effectively
  • Ability to work as team
  • Integrity/Trust

Education and Experience

  • Education:
    • Economic master degree or relevant
  • Experience:
    • Global / virtual teams cooperation
    • Production / manufactory business experience
    • Shared service organization work experience will be an asset
    • SAP ERP usage experience in SCM modules will be an asset
    • Logistics graduates with high learning motivation
    • Graduates are also welcome
We offer:
  • Interesting and challenging work in the dynamic environment of the Machine Industry
  • Gaining experience in an international team, operating on different European markets
  • Package of benefits including private health care, life insurance
  • Long-term, stable employment
Dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez rok od jej zakończenia dla potrzeb kolejnych rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prosimy o przesyłanie CV i innych dokumentów z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w związku z rekrutacją na stanowisko Supply Chain Management Business Process Owner przez spółkę Tornos Technologies Poland sp. z o.o. oraz spółki z grupy Tornos, jak również dla potrzeb kolejnych rekrutacji prowadzonych w ciągu roku od dnia zamknięcia rekrutacji na stanowisko, w związku z którym przesłane zostają dokumenty.
Informujemy, że dokumenty bez udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych nie podlegają rozpoznaniu.
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zamówień sprzedażowych; Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale; Przygotowywanie dziennych planów transportu; Planowanie optymalnego wykorzystania transportu własnego i obcego, zlecanie usług transportowych firmom zewnętrznym; Wspieranie pracowników...
  • Material Supply Specialist

    JTI Polska Sp. z o.o.   Stary Gostków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What will you do - Responsibilities: Ensure materials availability through proper analysis of requirements via ERP system, while adhering to global and local procedures, as well as communicating efficiently with suppliers and collaborators within the company. Maintain commissioned inventory of...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    5 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    5 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supply Chain Planner – Global Supply Chain

    Imperial Brands PLC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    THE ROLE The E2E Planner within Imperial Brands’ Global Supply Chain hub, would be key point for end to end planning becoming a competent and reliable partner for our factories and/or markets. We are looking for Challengers, Thinkers and those who are willing to think outside the box to take part...
  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Biłgoraj    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów – Projekty Inwestycyjne

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Chełm    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
  • Graduate Program - Supply Chain Management & Operations

    Diehl Metering   Bażanowice, ul. Cieszyńska 1A    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    4 dni
    Job profile: Join us as a young professional and benefit from our tailor-made "Graduate program" induction program. What sets our training program apart: Help shape the future: You will actively shape your individual 18-month graduate program and build your expertise in the supply chain management...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia

    BANCO Sp. z o.o.   Rusocin (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zakupów materiałowych; Wyszukiwanie oraz analiza bazy dostawców; Wprowadzanie dokumentów zakupowych i magazynowych w systemie ERP; Współpraca z działem technologicznym w zakresie realizacji zamówień kooperacyjnych; Nadzór nad dokumentacją UDT podległych...
  • Kupiec – asystent projektu

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...