OLSA Poland sp. z o.o. należy do OLSA GROUP – lidera produkcji lamp samochodowych, który zatrudnia około 3500 pracowników i posiada Zakłady Produkcyjne we Włoszech, Brazylii, Meksyku, Chinach i Polsce.
Zakład Produkcyjny w Kostrzynie nad Odrą jest największym Zakładem z całej Grupy i zatrudnia obecnie około 2000 pracowników, a jego klientami są renomowane firmy branży automotiv.
Więcej informacji na temat firmy na stronie: www.olsagroup.com
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Supplier Quality Engineer / Inżynier jakości dostawców
Miejsce pracy: Kostrzyn Nad Odrą
WYMAGANIA:
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie,
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
- Umiejętność czytania rysunku technicznego,
- Znajomość narzędzi jakościowych (8D, PPAP, APQP, FMEA),
- Doświadczenie w pracy z wymaganiami ISO/TS16949,
- Zdolności analityczne,
- Umiejętność audytowania procesów i systemów
- Umiejętność ustalania i negocjowania wymagań jakościowych
- Umiejętność bezpośredniego lub zdalnego ustalania i egzekwowania wymagań
- Komunikatywny angielski w mowie i piśmie
- Znajomość procesów produkcyjnych z branż: obróbki metali, przetwórstwa tworzyw i elektronicznej Będzie mile widziana
- Konsekwencja w planowaniu i realizacji działań
- Dobra znajomość programu Excel
- Wymagana dyspozycyjność do wyjazdów służbowych.
- Auditor VDA - Uprawnienia i certyfikat VDA 6.3 poziom E;
- Auditor ISO
- Znajomość QS
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
- Nastawienie na klienta
OBOWIĄZKI:
- Nadzorowanie dokumentacji PPAP, rejestru reklamacji do dostawców i kosztów związanych z jakością komponentów
- Monitorowanie i doskonalenie poziomu jakości dostawców i komponentów
- Wspieranie reklamacji z działaniami opóźnionymi lub nieskutecznymi
- Eskalowanie przypadków nie rokujących poprawy
- Diagnozowanie przyczyn problemów związanych z komponentami
- Przeprowadzanie auditów procesu u dostawców oraz wspieranie audytów wewnętrznych
- Nadzorowanie skuteczności działań korygujących po reklamacjach i audytach dostawców.
- Raportowanie wskaźników dotyczących wyników jakościowych dostawców,
- Inicjowanie działań poprawiających wyniki jakościowe dostawców,
- Zarządzanie procesem kwalifikacji komponentów (transfer produkcji, odnowa narzędzi, etc.),
- Inicjowanie procesów eskalacji,