W związku ze wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie oraz kierowanie pracownikami danego oddziału.
Obowiązki na stanowisku:
-
Kierowanie oddziałem wynajmującym sprzęt budowlany
-
Odpowiedzialność za realizację planów operacyjnych i handlowych oraz osiągnięcie celów finansowych oddziału
-
Odpowiedzialność za bieżące działanie zespołu
-
Zapewnienie dobrego wizerunku oddziału
-
Monitorowanie kosztów oddziału, planning
-
Odpowiedzialność za utrzymywanie stałego kontaktu z zarządem firmy w Holandii oraz Area Managerem Polska
-
Wykształcenia minimum średniego, uzupełnionego praktyką zawodową
-
Doświadczenia w pracy na stanowisku menadżerskim, technicznym i handlowym
-
Dbałości o klienta i rzetelności wykonywania usług
-
Dyspozycyjności, stanowczości, samodzielności, przedsiębiorczości, odporności na stres i zaangażowania
-
Umiejętności obsługi komputera (Windows, MS Office)
-
Dobrej znajomości języka angielskiego lub/i niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, zarówno w mowie jak i w piśmie
-
Orientacja lub doświadczenie zawodowe w sektorze wynajmu będzie dodatkowym atutem
-
Prawa jazdy kat. B (C)
-
Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Szeroki zakres upoważnień oraz dużą swobodę działania
-
Przejrzyste zasady wynagrodzenia
-
Ciekawy i różnorodny zakres obowiązków
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu
-
Możliwość wykorzystywania własnych pomysłów i kreatywności
-
Pracę w dynamicznym i młodym zespole
-
Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika