Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Kutno Kierownik Zespołu Call Center Kutno
Supervisor ds. Wsparcia Technicznego

Supervisor ds. Wsparcia Technicznego

Multimedia Polska S.A
Kutno
praca stacjonarna
1910 dni temu


Wspólna pasja do technologii oraz chęć rozwijania kariery napędza Nas do działania.
Podziel się z nami swoim zaangażowaniem, my damy Ci pole do osiągania sukcesów!


Supervisor ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kutno
Nr ref.: 1/SVHD/Kutno
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • pakiet naszych usług jako pracowniczy bonus, (w tym pakiet minut i transferu danych na komórkę gratis),
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • profesjonalne  szkolenia i wsparcie trenera wewnętrznego.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych,
  • realizację zakładanych planów ilościowych i jakościowych (Service Level, odbieralność, AHT, satysfakcja klientów itp.),
  • dbanie o rozwój podległych pracowników,
  • przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.
Oczekujemy od Ciebie:
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem Call Centre - warunek konieczny,
  • bardzo dobrej obsługi komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe, MS Office),
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • znajomość technik motywowania i coachingu,
  • umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane
  • wykształcenie informatyczne.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....