Wspólna pasja do technologii oraz chęć rozwijania kariery napędza Nas do działania.
Podziel się z nami swoim zaangażowaniem, my damy Ci pole do osiągania sukcesów!
Supervisor ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kutno
Nr ref.: 1/SVHD/Kutno
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze,
- atrakcyjny system premiowy,
- pakiet naszych usług jako pracowniczy bonus, (w tym pakiet minut i transferu danych na komórkę gratis),
- możliwość rozwoju zawodowego,
- profesjonalne szkolenia i wsparcie trenera wewnętrznego.
Będziesz odpowiedzialny za:
- efektywne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych,
- realizację zakładanych planów ilościowych i jakościowych (Service Level, odbieralność, AHT, satysfakcja klientów itp.),
- dbanie o rozwój podległych pracowników,
- przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem Call Centre - warunek konieczny,
- bardzo dobrej obsługi komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe, MS Office),
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- znajomość technik motywowania i coachingu,
- umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane
- wykształcenie informatyczne.