Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
Zobacz więcej ofert pracy

Supervisor Call Center

Manpower Łódź
Łódź
praca stacjonarna
3923 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Supervisor Call Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: SV/039/TKW

Zadania:
  • Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników
  • Kierowanie pracą zespołu w celu osiągnięcia wyników zgodnie z normami jakościowymi (i ilościowymi)
  • Motywowanie zespołu
  • Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu.
  • Kontrolowanie jakości pracy
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności, jakości bądź innych, ustalonych na podstawie umowy z klientem – w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Regularne kontakty z klientami w celu lepszej współpracy
  • Nadzór nad wydajnością zespołu - definiowanie błędów, uchyleń w procesie, wprowadzanie zmian, ulepszeń
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą call center
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość technik motywacji, negocjacji
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Zdolności interpersonalne
Oferujemy:
  • Kompleksowy system szkoleniowym
  • Pakiet socjalny
  • Ruchomy czas pracy ( w trybie dziennym)
  • Interesująca praca w multinarodowym środowisku
  • Kontakt ze współpracownikami i klientami firmy w języku angielskim
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...