Grupa Kapitałowa Arteria S.A. jest liderem rynku usług outsourcingu sprzedaży i obsługi Klienta w Polsce realizowanym w modelu BPO. Dysponuje największym komercyjnym Contact Center w Polsce liczącym ponad 2000 stanowisk telemarketingowych. Posiada własne innowacyjne technologie informatyczne, interaktywne i mobilne rozwiązania.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
W ramach rozwoju firmy
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Supervisor (Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynacja i raportowanie pracy konsultantów
- Monitoring, coaching konsultantów
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta
- Motywowanie zespołu projektowego do efektywnej pracy
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku supervisora min. 6 m-cy (warunek konieczny)
- Umiejętność kierowania grupą
- Zarządzanie zespołem konsultantów
- Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Kreatywność, samodzielność, zaangażowanie
- Dyspozycyjność
- Odporność na stres
W zamian oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- Motywacyjny system premiowy
- Kompleksowe szkolenia, organizowane przez wykwalifikowaną kadrę trenerską
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i dynamicznej Firmie