Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for migrated accounting processes, Testing the designed controls, Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group,...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Subject Matter Expert in Revenue Management with Portuguese
Subject Matter Expert in Revenue Management with Portuguese
Infosys BPO Poland Sp. z o. o.
zachodniopomorskie, Łódź
praca stacjonarna
3225 dni temu
Infosys BPO Poland is one of the biggest players in the outsourcing market, offering advanced and innovative services to its clients worldwide in the field of Finance and Accounting, Purchasing, IT and Consultancy. We are among the largest employers in the Lodz region and employ around 2500 specialists that provide services in nearly 30 languages.
Currently we are looking for the candidate for the position of:
Subject Matter Expert in Revenue Management with Portuguese
Location: Lodz, Poland
Key responsibilities:
Participation in high end accounting processes in the area of Account Receivable activities from one of client’s location to Infosys in Lodz
Absorb knowledge from local accounting team
Prepare any required transition documentation
Cash collection from external companies
Credit limit assessment
Dispute management
Customer payments allocation /contacting with client customers for issue resolution
Preparation of Sox controls for OTC processes
AR reconciliation and reporting
Requirements:
Fluent in English and Portuguese language
At least 2 years of experience in collection / Accounts Receivable area
Finance & Accounting degree would be an asset
Very good communication skills
Customer orientation
Very good teamwork skills
SAP knowledge would be an asset
We offer to the candidates:
Career in the multinational company
Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
External and internal trainings programme
Salary adequate to your competencies
Set of social packages to choose from
Relocation package available
Only applications with the below enclosure will be accepted:
Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for migrated accounting processes, Testing the designed controls, Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group,...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...