Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Funduszy UE Warszawa
Students Mobility Coordinator / Koordynator / Koordynatorka mobilności studentów

Students Mobility Coordinator / Koordynator / Koordynatorka mobilności studentów

Akademia Leona Koźmińskiego
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
14 godz. temu
Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.

Akademia Leona Koźmińskiego

prowadzi rekrutację na stanowisko:

Students Mobility Coordinator / Koordynator / Koordynatorka mobilności studentów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 37/ADM/BWZ_KMS/24

Biuro Współpracy z Zagranicą

 
Główne obowiązki:
  • kompleksowe opracowywanie procesu wymiany studentów (Before Mobility),
  • koordynowanie realizacji planu promocyjnego – kampanii BWZ na dany rok akademicki,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do realizacji mobilności studentów,
  • działania promocyjne na rzecz Biura Współpracy z Zagranicą: promowanie oferty mobilności studentów, organizowanie i koordynowanie spotkań i wydarzeń promocyjno-informacyjnych, obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych,
  • wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesu obsługi mobilności studentów: bieżąca komunikacja ze studentami na każdym etapie mobilności poprzez dostępne kanały (e-mail, MS Teams, media społeczościowe) – wysyłanie komunikatów zbiorowych,
  • współpraca z koordynatorami mobilności w BWZ oraz Welcom Point w celu obsługi studentów,
  • wsparcie BWZ w zależności od aktualnych potrzeb i przebiegu procesów,
  • obsługa baz danych i Salesforce,
  • współpraca z innymi biurami Uczelni (Marketing, Welcome Point, Biuro Karier).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów zaocznych,
  • preferowany profil wykształcenia: nauki społeczne, nauki o zarządzaniu i jakości,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - wyższy średnio-zaawansowany, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • znajomość innego języka obcego minimum na poziomie B1,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • mile widziana znajomość programów graficznych,
  • doświadczenie w działaniach promocyjnych, organizowaniu wydarzeń,
  • doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klienta,
  • umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
  • zdolność funkcjonowania w środowisku internetowym, w tym w socialmedia,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wiedza zawodowa: znajomość programów europejskich, wiedza na temat szkolnictwa wyższego w EU i non- EU, znajomość podstaw psychologii interpersonalnej oraz psychologii międzykulturowej,
  • cechy osobowości: komunikatywność, dobra organizacja pracy i zarządzenie czasem, odporność na stres, kreatywność, odpowiedzialność, otwartość na zmiany, wytrwałość, samodzielność i proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków, wysoka kultura osobista, dyskrecja, orientacja na klienta, rzetelność, sprawność działania wewnątrz organizacji.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • pracę w Uczelni uznanej i rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
  • możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
  • możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • pracę w ciekawej i twórczej atmosferze w zgranym zespole,
  • możliwość rozwijania znajomości języka angielskiego,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych,
  • możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające ww. wymagania prosimy o przesłanie CV
do dnia 15.11.2024 r. za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Akademia Leona Koźmińskiego

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

Podobne oferty