Career Opportunities
at Amazon
Stores Coordinator
Gorzyczki
W firmie Amazon uważamy, że każdy dzień jest dniem pierwszym. Dziś to pierwszy dzień dla Ciebie. Możesz stać się częścią czegoś naprawdę wielkiego i zrealizować swoje pomysły. Możesz dołączyć do firmy, która zmienia się każdego dnia. Za marką Amazon stoi energia i pasja. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. W tym celu potrzebujemy ludzi wyjątkowo utalentowanych, inteligentnych i zmotywowanych.
To Twoja szansa. Możesz tworzyć historię.
Obowiązki
- Kontrola poziomu zapasów.
- Wykorzystywanie oprogramowania Oracle oraz Coupa i prowadzenie regularnej inwentaryzacji w celu utrzymywania odpowiedniego poziomu zapasów.
- Rygorystyczne przestrzeganie standardów bezpieczeństwa, jakości i produkcji.
- Utrzymywanie rezerw zapasów w newralgicznych obszarach.
- Okresowe nadzorowanie lub wykonywanie pełnego spisu towarów w magazynie (zgodnie z wymaganiami Procurement Managera).
- Przetwarzanie zapotrzebowań na materiały biurowe.
- Gospodarka magazynowa metodą FIFO.
- Współpraca ze strukturami organizacyjnymi na wszystkich poziomach.
Produkcja
- Wsparcie Procurement Managera w zarządzaniu działem.
- Przydzielanie współpracownikom zadań niezbędnych do sprawnego przepływu pracy i realizacji dziennych celów produkcyjnych.
- Pomaganie Procurement Managerowi w przyjmowaniu dziennych raportów.
- Udzielanie pomocy współpracownikom, szkolenie nowych współpracowników.
- Pomaganie Procurement Managerowi w śledzeniu, analizie trendów i raportowaniu wskaźników pomiarowych działu zgłaszanych przez współpracowników.
Podstawowe Kwalifikacje
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (CEFR A2)
- Umiejętność obsługi komputera
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
Mile widziane kwalifikacje
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym B1
- Uprawnienia na wózki widłowe
- Zdolności analityczne (umiejętność identyfikacji problemów i szukania przyczyn źródłowych, praca z liczbami i danymi, zrozumienie wskaźników i umiejętność tworzenia raportów)
- Umiejętność samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku
- Komunikatywność
- Nietuzinkowe myślenie, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz umiejętność dobrej oceny sytuacji;
- Ciągła realizacja celów wydajnościowych działu lub wykraczanie poza ustalone cele;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego;
- Doskonałe umiejętności interpersonalne;
Oferujemy
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Dopłatę do karty Multisport
- Dopłatę do posiłków
- Zniżka na zakupy w sklepie Amazon
- Dofinansowania do szkoleń - career choice