Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- terminowe rozwiązywanie incydentów, zgłoszeń o usługę oraz problemów;
- bieżąca pomoc innym użytkownikom;
- administrowanie kont użytkowników;
- tworzenie raportów cyklicznych i jednorazowych;
- kontrolowanie przepływu danych między systemami;
- przygotowywanie procedur oraz instrukcji;
- wdrażanie nowych pomysłów ułatwiających pracę;
- bieżąca komunikacja z innymi grupami wsparcia.
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów: Informatyka;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- znajomość sieci LAN/WAN;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- staranność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
Znajomość i obsługa systemu AS/400 i/ lub SQL będzie dodatkowym atutem
Mile widziani studenci V roku lub absolwenci
Informacje dodatkowe: Staż jest płatny i odbywa się w siedzibie firmy w Warszawie w pełnym wymiarze godzin.
Planowany czas trwania stażu : 4 miesiące (czerwiec – wrzesień)
- staż w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- staż w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- zdobycie doświadczenia zawodowego;
- nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu pracy w Dziale IT;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- pakiet szkoleń wewnętrznych.
Nasz staż spełnia najwyższe wymogi Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.