Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Obowiązki: Zarządzanie domeną Windows – zapewnianie sprawnego działania i bezpieczeństwa domeny. Administracja środowiskiem VMware – konfiguracja, optymalizacja i utrzymanie infrastruktury wirtualnej. Zarządzanie środowiskiem terminalowym – obsługa i administracja rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 15 lat. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Obecnie do Centrali firmy w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:
JAKO:
Stażysta w Dziale IT - Help Desk
Miejsce pracy: Poznań
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
płatny staż w oparciu o umowę zlecenie
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
świetną atmosferę!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego
wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach
prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
ścisła współpraca oraz wymiana wiedzy i informacji z pracownikami Sekcji
Prześlij do nas swoją aplikację jeśli:
posiadasz znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym
masz komunikatywną znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
jesteś dyspozycyjny na min. 3/4 etatu
potrafisz diagnozować i rozwiązywać problemy z dziedziny IT
łatwo nawiązujesz kontakty a praca w zespole sprawia Ci satysfakcję
jesteś osoba pomocną i angażującą się w powierzone obowiązki
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Obowiązki: Zarządzanie domeną Windows – zapewnianie sprawnego działania i bezpieczeństwa domeny. Administracja środowiskiem VMware – konfiguracja, optymalizacja i utrzymanie infrastruktury wirtualnej. Zarządzanie środowiskiem terminalowym – obsługa i administracja rozwiązań...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...