.
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MS/BAD
Wymagania:
- student 3,4 lub 5 roku takich kierunków jak zarządzanie, psychologia , socjologia, ekonometria (posiadający wiedzę z zakresu statystyki)
- analityczny tok myślenia, umiejętność pracy na liczbach
- biegła znajomość PowerPoint i MS Excel (znajomość pakietu SPSS będzie dodatkową zaletą)
- biegła znajomość języka angielskiego
- wysoki poziom odpowiedzialności i rzetelności
- chęć do podjęcia długofalowej współpracy (nie interesują nas osoby, które chcą przyjść na 2-3 miesiące)
- pracę na pół etatu z możliwością dostosowania godzin pracy do ew. zajęć na uczelni
- możliwość pełnego uczestnictwa w procesach badawczych (badania jakościowe i ilościowe)
- poznanie specyfiki pracy w dużej firmie telekomunikacyjnej
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.