Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Stażysta w Dziale Badań Marketingowych

Stażysta w Dziale Badań Marketingowych

PLAY
Warszawa
praca stacjonarna
4884 dni temu

.


Stażysta w Dziale Badań Marketingowych

Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MS/BAD

Wymagania:
  • student 3,4 lub 5 roku takich kierunków jak zarządzanie, psychologia , socjologia, ekonometria (posiadający wiedzę z zakresu statystyki)
  • analityczny tok myślenia, umiejętność pracy na liczbach
  • biegła znajomość PowerPoint i MS Excel (znajomość pakietu SPSS będzie dodatkową zaletą)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • wysoki poziom  odpowiedzialności i rzetelności
  • chęć do podjęcia długofalowej współpracy (nie interesują nas osoby, które chcą przyjść na 2-3 miesiące)
Oferujemy:
  • pracę na pół etatu z możliwością dostosowania godzin pracy do ew. zajęć na uczelni
  • możliwość pełnego uczestnictwa w procesach badawczych (badania jakościowe i ilościowe)
  • poznanie specyfiki pracy w dużej firmie telekomunikacyjnej
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.