Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    22 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Staż urzędniczy

Sąd Okręgowy w Lublinie
Lublin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
573 dni temu

Ogłoszenie numer: 7874475, z dnia 2023-01-19

Ogłoszenie

Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie

o konkursie na staż urzędniczy, docelowo na stanowisko

inspektora w Oddziale Gospodarczym Sądu Okręgowego w Lublinie

Staż urzędniczy

Miejsce pracy: Lublin

Nr Ref.: D.Kd.111-1/23

 

Opis stanowiska

Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Oddziale Gospodarczym, docelowo zatrudnienie na stanowisku inspektora w Oddziale Gospodarczym.

 

Liczba stanowisk - 1

Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2023 r.

Oznaczenie konkursu - Nr D.Kd.111-1/23


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy w ramach posiadanych uprawnień,
to między innymi:

  • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z gospodarowaniem flotą samochodową w tym m.in.

    • zarządzanie czasem pracy kierowców,

    • tworzenie tygodniowych planów wyjazdów na podstawie wpływających wniosków,

    • wydawanie kart drogowych kierowcom,

    • prowadzenie raportów dyspozytorskich kierowców,

    • prowadzenie kart ewidencyjnych kosztów eksploatacji samochodów służbowych,

    • prowadzenie kontrolek zużycia materiałów pędnych,

    • prowadzenie miesięcznych wykazów godzin pracy przepracowanych przez kierowców,

    • przygotowywanie miesięcznych not obciążeniowych zgodnie z porozumieniami zawartymi z Sądem Rejonowym Lublin-Zachód w Lublinie i Sądem Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w zakresie dot. eksploatacji samochodów służbowych, sporządzanie sprawozdania z eksploatacji pojazdów samochodowych (półroczne i roczne) dla Ministerstwa Sprawiedliwości,

    • składanie zapotrzebowań planistycznych i zamówień na paliwa silnikowe.

  • Realizacja zadań w Systemie Zarządzania Majątkiem – tworzenie obiektów i lokalizacji oraz bieżące uzupełnianie zmian.

  • Weryfikacja należności w postaci obciążeń najemców lokali wynajmowanych przez Skarb Państwa – Sąd Okręgowy w Lublinie i podległe sądy rejonowe kosztami mediów, podatków, ubezpieczenia, trwałego zarządu i innych zgodnie z umowami najmu oraz przekazywanie ww. informacji do Oddziału Finansowego celem wystawienia dokumentów finansowych
    i przekazanie ww. dokumentów najemcom.

  • Wypełnianie deklaracji podatkowych od nieruchomości zarządzanych przez Sąd Okręgowy w Lublinie.

  • Prowadzenie spisów i rejestrów (w tym rejestru umów) prowadzonych przez Oddział Gospodarczy.

  • Prowadzenie umowy na dostawę pieczęci oraz tablic.

  • Realizowanie wniosków na drobne zakupy (artykuły spożywcze, kwiaty), usługi (brakowanie dokumentacji, naprawy sprzętu RTV/AGD, dorabianie kluczy).

  • Prowadzenie umów na usługi tzw. złotej rączki – drobnych napraw realizowanych na rzecz podległych sądów rejonowych.

  • Wysyłanie korespondencji Oddziałowej.

  • Opracowywanie projektów zarządzeń/procedur w zakresie powierzonych zadań oraz inicjowanie zmian w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawnych lub stanu faktycznego,

  • Opracowywanie projektów pism i wszelkich dokumentacji w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań,

  • Udział w opracowywaniu sprawozdań z działalności sądów w zakresie wykonywanych zadań.

  • Kompleksowe prowadzenie spraw w zakresie umów zleconych do realizacji/kontrolowania, w tym:

    • opracowanie niezbędnej dokumentacji,

    • kontrolowanie maksymalnej wartości umowy,

    • kontrolowanie terminu obowiązywania umowy,

    • przygotowanie przy współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych niezbędnych dokumentów (zgodnie z ustawą PZP i przyjętym regulaminem) o udzielenie zamówień publicznych w tym m.in. opisu przedmiotu zamówienie, szacunku.

    • pełnienie nadzoru nad prawidłowością realizacji umowy przez wykonawcę,

    • ocena i odbiór powykonawczy prac/usług realizowanych w związku z powierzonymi obowiązkami.

  • Ocena merytoryczna rozliczeń finansowych/ faktur z powierzonego zakresu czynności.

  • Prowadzenie bieżącej i okresowej sprawozdawczości w zakresie działalności Oddziału.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie (zdany egzamin maturalny),
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku
    (z uwzględnieniem pracy na wysokości),
  • znajomość technik biurowych oraz praktycznej znajomości środowiska Windows, MS Office, Excel.

Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, zdolności analityczne,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, asertywność,
  • odporność na stres,
  • wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • uprawnienia SEP do 1 kV.

Wymagane dokumenty:

  • własnoręcznie podpisany list motywacyjny o przyjęcie na staż urzędniczy (ze wskazaniem sygnatury konkursu)

  • własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załącznikiem nr 1,

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z załącznikiem nr 2,

  • Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy, zgodnie
    z załącznikiem nr 3,

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych,

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

  • własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

  • kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.

  • Załączniki wymienione w wymaganych dokumentach dostępne na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie w zakładce „Oferty pracy”.

Do wymaganych dokumentów kandydat może dołączyć inne odpisy zaświadczeń  o ukończonych kursach i nabytych uprawnieniach związanych z etatem, na który się zgłasza.

 

Zasady przeprowadzenia konkursu:

Konkurs przeprowadzony będzie przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Okręgowego
w Lublinie w trzech etapach:

  • pierwszy etap – weryfikacja złożonych dokumentów,
  • drugi etap – praktyczny sprawdzian umiejętności,
  • trzeci etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Etap pierwszy polegać będzie na weryfikacji:

  • czy kandydat spełnia określone w ogłoszeniu wymagania niezbędne,

  • czy kandydat złożył wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane,

  • czy wymagane dokumenty zostały złożone w wyznaczonym ogłoszeniem konkursowym miejscu i terminie.

Etap drugi konkursu polegać będzie na:

Praktycznym sprawdzeniu wiedzy składającym się z dwóch testów:

  • Wiedza ogólna z zakresu gospodarowania mieniem publicznym, prawa zamówień publicznych, za który będzie można uzyskać maksymalnie - 7 pkt.

  • Praktyczne zastosowanie pakietu MS Office w pracy biurowej - 3 pkt

Do trzeciego etapu konkursu przechodzą osoby, które uzyskają co najmniej 60% punktów czyli otrzymają co najmniej 9 pkt z dwóch testów.

 

Etap trzeci konkursu polegać będzie na:

weryfikacji umiejętności kandydata dotyczących wykorzystania w praktyce jego wiedzy
z zakresu zadań, jakie wykonywane są na stanowisku pracy, którego dotyczy konkurs,
w tym: ocena wykształcenia, doświadczenia, dodatkowych kwalifikacji i umiejętności, poprawności wykonania zadań przewidzianych w etapie drugim, zwięzłości i stylu wypowiedzi oraz poziomu motywacji do pracy na danym stanowisku.

W wyniku etapu trzeciego kandydat może otrzymać 0-10 punktów.

 

Termin składania aplikacji

Dokumenty należy składać w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego w Lublinie, bądź nadesłać pocztą na adres Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43 do dnia 27 stycznia 2023 r. (w przypadku zgłoszeń nadesłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego).

 

Informacja dodatkowa

Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz. U. 2014 poz. 400), oraz Regulamin przeprowadzania konkursu na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie.

 

Sposób informowania:

  • informacja o zakwalifikowaniu kandydatów do kolejnych etapów konkursu umieszczona będzie na stronie BIP Sądu Okręgowego w Lublinie www.lublin.so.gov.pl w zakładce „Oferty pracy”
  • dodatkowe informacje dotyczące ogłoszonego konkursu w tutejszym Sądzie można uzyskać telefonicznie w Oddziale Kadr – tel. 81 46-01-050, 81 46-01-052.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    22 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...