specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
w tej roli będziesz odpowiadać za: współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów), budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą, oferowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków: zarządzanie fakturami i dokumentami (w tym monitorowanie, publikowanie, rejestrowanie oraz rozliczanie) obsługa skrzynki e-mail (kontakt z dostawcami, archiwizacja danych, prowadzenie działań windykacyjnych) uzgadnianie zobowiązań i rachunków oraz dokonywanie...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...
Antal International is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław and Kraków conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy.
Our Client - one of the leading manufacturers and marketers of high-quality automotive products is looking for experienced finance and accounting professional and talented leader to join finance structures in Poland
Job description
Preparation of Polish Fiscal declarations (CIT, VAT, Property Tax, Intrastat)
Preparation of Polish Statutory and Statistical Reporting (Annual report, LSSE reporting, GUS reporting)
Preparation of the International VAT returns (ES, GB, FR, DE, BE)
First contact person during Tax Audits
Support the Finance team during Accounting & SOX audits
Ensure the continuous compliance with the law changes (tax / accounting)
Establish and update of the transfer pricing documentation
Preparation of the tax reporting to the group
Candidate
Education: finance, accounting, tax
Have at least 5 years’ experience in an international environment, of which minimum 2 years in a similar position. Big 4 experience is a plus
Very good English language skills
Strong communication and time management skill
Hands-on
Pragmatic but with attention for details
Continuous improvement minded
Excellent MS Excel skills (Pivot tables, complex formula’s). Knowledge of MS Access is an asset
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
w tej roli będziesz odpowiadać za: współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów), budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą, oferowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków: zarządzanie fakturami i dokumentami (w tym monitorowanie, publikowanie, rejestrowanie oraz rozliczanie) obsługa skrzynki e-mail (kontakt z dostawcami, archiwizacja danych, prowadzenie działań windykacyjnych) uzgadnianie zobowiązań i rachunków oraz dokonywanie...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...