DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne, a także wybrane zajęcia seminaryjne),
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się j. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach,
- aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
OD KANDYDATÓW WYMAGAMY:
- posiadania co najmniej stopnia magistra lub równorzędnego,
- posiadania znaczącego doświadczenie dydaktycznego, zawodowego lub naukowego.
WYMOGI DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY W JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ:
- posiadania tytułu magistra pielęgniarstwa,
- posiadania specjalistycznej wiedzy z dziedziny pielęgniarstwa psychiatrycznego,
- ukierunkowania zawodowego w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego,
- posiadania doświadczenia zawodowego w pracy dydaktycznej,
- posiadania uprawnień pedagogicznych,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- znajomości języka polskiego umożliwiającą prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów w języku polskim,
OCZEKIWANA CHARAKTERYSTYKA KANDYDATA:
- posiadania co najmniej 4-letniego stażu pracy dydaktycznej na uczelni wyższej i posiadania pozytywnych ocen przełożonych i studentów oraz posiadania udokumentowanych osiągnięć świadczących o posiadaniu znaczącego doświadczenia dydaktycznego (np. opinii, certyfikatów, dyplomów, publikacji o charakterze dydaktycznym czy popularyzatorskim) lub
- posiadania co najmniej 4-letniego stażu pracy na rynku w branży związanej z perspektywą zatrudnienia oraz udokumentowanie osiągnięć świadczących o posiadaniu znaczącego doświadczenia zawodowego (np. opinii, certyfikatów, dyplomów) lub
- posiadania co najmniej 2-letniego stażu pracy oraz dorobku naukowego udokumentowanego np. uzyskaniem stopnia doktora oraz posiadaniem co najmniej jednej publikacji popularyzującej naukę (artykuły popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne) oraz pełnotekstowej pracy oryginalnej (jako pierwszy autor) w recenzowanym czasopiśmie naukowym; dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 2,0 pkt IF.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy nauczyciela akademickiego,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.