Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Oddział w Toruniu mieści się przy ulicy Mickiewicza 10-16. Administratorem budynku jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.
• Jest to budynek wolnostojący pięciokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Wejście główne znajduje się w narożniku budynku od strony południowo-zachodniej, a wyjście ewakuacyjne w piwnicy od strony północnej. Na wprost wejścia do budynku wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
• Do wejścia głównego prowadzą rozłożyste schody, a z lewej strony schodów podjazd dla wózków inwalidzkich. Portiernia usytuowana jest po lewej stronie od wejścia głównego na parterze, naprzeciw schodów. Po prawej stronie znajduje się podjazd umożliwiający korzystanie z windy. Natomiast toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się po lewej stronie od windy (nie jest w pełni dostosowana, m.in. brak systemu powiadamiania alarmowego).
• Oddział zajmuje wszystkie pomieszczenia na II piętrze. Do pomieszczeń oddziału można dostać się
z holu głównego schodami lub windą pasażerską, która jest wyposażona w informację głosową (dla osób niesłyszących i niedosłyszących), a na przyciskach umieszczono cyfry i litery w języku Braille’a.
• Pomieszczenia obsługi klienta (Informatorium, REGON) znajdują się w strefie klienta (otwarte w godzinach pracy Urzędu).
• W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a (poza windą), ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W pomieszczeniach Oddziału nie ma pętli indukcyjnych.
Zakres zadań
- wykonuje pod nadzorem i w oparciu o wytyczne kierownika, prace związane z przygotowaniem, realizacją, organizacją i rozwojem statystycznych badań rynku pracy na rzecz statystyki ogólnokrajowej,
- prowadzi obsługę technologiczno-informatyczną przetwarzania danych pozyskanych w statystycznych badaniach rynku pracy realizowanych na rzecz statystyki ogólnokrajowej,
- współpracuje w realizacji prac metodologicznych z zakresu specjalizacji Urzędu,
- zbiera, gromadzi oraz opracowuje dane statystyczne przekazywane na sprawozdaniach i innych materiałach statystycznych wpływających do Urzędu
- opracowuje i udostępnia pod kierunkiem doświadczonych pracowników dane na potrzeby statystyki regionalnej, tematycznych baz danych, użytkowników instytucjonalnych i baz danych organizacji międzynarodowych,
- bierze udział w merytorycznym opracowaniu nieanalitycznych dziedzinowych wydawnictw statystycznych i opracowaniach sygnalnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
- Znajomość podstawowych przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
- Dobra znajomość MS Word, MS Excel,
- Komunikatywność,
- Umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w ganach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka obcego na poziomie B1,
- przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
- przeszkolenie w zakresie podstawowych aspektów metodologicznych badań statystycznych prowadzonych przez statystykę publiczną,
- dobra znajomość MS Office,
- podstawowa znajomość technologicznej obsługi systemów przetwarzania danych statystycznych.