Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145949
Warunki pracy
- praca zdalna/hybrydowa/w siedzibie w Warszawie;
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera;
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej;
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, winda)
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym, głuchoniemym
Zakres zadań
- Uczestniczy w procesach planowania, przygotowania i monitorowania postępowań o zamówienie publiczne w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK, w tym postępowania realizowane ze środków Unijnych, w celu zapewnienia ciągłości pracy systemów informatycznych SIG.
- Uczestniczy: w opracowywaniu i wdrażaniu procedur reagowania na incydenty komputerowe; w opracowywaniu cyklicznych analiz ryzyka, przygotowywaniu planów awaryjnych; w opracowywaniu procedur zapewniających przepływ informacji w Urzędzie o wystąpieniu incydentów komputerowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa cyberprzestrzeni w Urzędzie, w celu prawidłowego funkcjonowania procesu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
- Współpracuje z podmiotami świadczącymi usługi II i III linii wsparcia dla elementów infrastruktury SIG oraz współdziała w ewidencjonowaniu i rejestracji działań związanych z obsługą umów utrzymaniowych związanych z realizacją zadań w wydziale m.in. przy użyciu narzędzia HPSM lub innych narzędzi klasy ITSM, w celu zapewnienia ciągłości procesu zarządzania incydentami i problemami.
- Uczestniczy w procesie ewidencji zasobów infrastruktury teleinformatycznej będącej częścią SIG w tym aktualizuje informacje o gwarancjach i wsparciu technicznym, w celu zapewnienia aktualności bazy CMDB.
- Współtworzy, aktualizuje i utrzymuje dokumentację środowiska teleinformatycznego GUGiK, w tym w zakresie zgodności dokumentacji z regulacjami wewnętrznymi, w celu zapewnienia aktualnej dokumentacji systemów SIG.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wspierania procesów utrzymania, eksploatacji i zarządzania infrastruktury teleinformatycznej lub utrzymywania systemów informatycznych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1), umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej;
- znajomość dobrych praktyk w zarządzaniu usługami IT;
- znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z aktami wykonawczymi;
- podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- znajomość obsługi i praktycznego zastosowania narzędzi pakietu Microsoft Office;
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem użytkownikami w aplikacjach komputerowych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- zarządzanie systemami informatycznymi w oparciu o ITIL;
- umiejętności obsługi systemu ITSM;
- zarządzanie projektami w oparciu o metodykę PRINCE2;
- modelowanie w języku UML;
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-01 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa
lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane