Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145688

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. 
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole organów i jednostek podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych, podmiotów które otrzymały środki budżetowe z części budżetu państwa, której Minister jest dysponentem, podmiotów realizujących zadania finansowane ze środków Funduszu Pracy i Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, kontroli na podstawie przepisów szczególnych oraz kontroli wewnętrznych, w tym w szczególności: przygotowuje kontrole (opracowuje projekt programu kontroli i wykaz dokumentów wymaganych od kontrolowanych, przygotowuje pozostałą dokumentację związaną z przeprowadzaną kontrolą, analizuje niezbędne materiały, przeprowadza analizę ryzyka, wybór próby do kontroli); dokonuje i dokumentuje wyniki oględzin; przygotowuje analizy i zestawienia w zakresie realizowanych zadań kontrolnych; dokumentuje wyniki kontroli (sporządza sprawozdania/ informacje pokontrolne/ projekty wystąpień pokontrolnych/protokoły z przeprowadzonych kontroli); przygotowuje projekty stanowisk wobec zastrzeżeń wniesionych do dokumentów pokontrolnych; opracowuje zalecenia pokontrolne/ rekomendacje/ propozycje działań naprawczych; monitoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych/ wdrożenie rekomendacji.
  • Opracowuje informacje dotyczące działalności kontrolnej prowadzonej przez Wydział.
  • Bierze udział w opracowaniu okresowych planów kontroli.
  • Opiniuje wpływające do Biura Kontroli i Audytu projekty aktów prawnych i innych dokumentów (np. programy, plany i sprawozdania jednostek podległych lub nadzorowanych), w zakresie właściwości Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Znajomość ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-17 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: BKA-15
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe – klauzula informacyjna



  • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl 
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrpips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
  • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
  • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo - Księgowym

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Opis stanowiska: monitorowanie wykonania planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków, udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian, ustalanie limitów wydatków dla komórek organizacyjnych Agencji, weryfikacja zgłaszanych przez nie zmian,...
  • Starszy Specjalista ds. Finansowych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Wólka Kozodawska, koło Piaseczna    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa, Wołoska 58/62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Specjalista ds. kaskady i rozliczeń celów premiowych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:analizujesz dane i wyciągasz na ich podstawie wnioski,bierzesz czynny udział w procesie kaskady i rozliczeń celów premiowych sieci sprzedaży detalicznej,dostosowujesz aplikacje rozliczające cele pracowników sieci oddziałów do ustaleń biznesowych,bierzesz...
  • Doradca bankowości hipotecznej

    PKO Bank Polski   Warszawa, Wołoska 58/62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:nawiązujesz współpracę z klientami bankowości hipotecznej,przeprowadzasz analizę potrzeb klientów,rozszerzasz zakres współpracy z klientami bankowości hipotecznej, oferując im nowe produkty bankowe i ubezpieczeniowe,realizujesz indywidualny cel...
  • Entity Accounting and Reporting Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders, actively participating in meetings...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Technical support consultant with Dutch language

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your main tasks: Assisting customers with technical problems related to ATM service. Responding to calls and complaints, providing technical and factual support.
  • Technical Support Consultant bij Dutch

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Jouw belangrijkste taken: Assisteren van klanten bij het oplossen van technische problemen met betrekking tot de werking van geldautomaten. Reageren op verzoeken en klachten, het bieden van technische en inhoudelijke ondersteuning.
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Księgowości Ogólnej

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Kontrola księgowych dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, Zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych do SAP, RAKSSQL, Księgowanie dokumentów magazynowych, Księgowanie dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi, Księgowanie rezerw, rozliczeń...