Starszy specjalista

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Rzeszów
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
5 dni temu
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 145539

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • przeprowadza kontrole gospodarki finansowej w jednostkach finansowanych z budżetu Wojewody w celu ustalenia stanu faktycznego w zakresie działalności jednostek kontrolowanych oraz oceny prawidłowości i gospodarności przy wydatkowaniu środków publicznych, w tym przeprowadza kontrole realizacji procedur kontroli finansowej w toku wykonywania budżetu,
  • przeprowadza kontrole w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości i terminowości pobierania dochodów należnych Skarbowi Państwa oraz w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa pod względem zgodności z przeznaczeniem oraz wysokości wykorzystania dotacji a stopniem realizacji zadań przewidzianych do sfinansowania dotacją z budżetu państwa,
  • opracowuje programy kontroli oraz gromadzi przepisy prawne dotyczące poszczególnych rodzajów kontroli. Pozyskuje niezbędne informacje i materiały potrzebne do przeprowadzenia kontroli przed rozpoczęciem czynności kontrolnych. Tworzy akta kontroli dokumentujące wykonane czynności kontrolne oraz formułuje projekt wystąpienia pokontrolnego,
  • bierze udział w pracach zespołów kontrolnych powoływanych do przeprowadzenia kontroli kompleksowych bądź problemowych w zakresie dotyczącym części finansowej, organizowanych i nadzorowanych przez inne wydziały Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub na kierunku administracja
  • Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub innych państwowych jednostkach organizacyjnych finansowanych ze środków publicznych lub organach kontroli państwowej w obszarze finansów publicznych.
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o kontroli w administracji rządowej, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub innych państwowych jednostkach organizacyjnych finansowych ze środków publicznych lub organach kontroli państwowej w obszarze finansoów publicznych.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-09 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
lub przez ePUAP na adres skrytki
/PUWRzeszów/Skrytka ESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, zgodnie z zapisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji na podstawie kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) dane osobowe będą przetwarzane przez okres trzech miesięcy;
4) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do załatwienia sprawy. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi załatwienie sprawy;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym kontrolującym działalność Wojewody (NIK, KAS, CBA, Prokuratura, sądy),
- podmioty wykonujące zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, w tym elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją e-Dok (Centralny Ośrodek Informatyki z siedzibą w Warszawie),
- podmioty zaangażowane w utrzymanie systemów poczty elektronicznej oraz serwisu ePUAP, które mogą być wykorzystywane do kontaktu z Panią/Panem;
6) przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
- żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych na podstawie art. 16 RODO, jeśli są nieprawidłowe lub uzupełnienia jeśli są niekompletne,
- żądania usunięcia swoich danych osobowych na podstawie art. 17 RODO po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO;
7) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
8) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej bez postawy prawnej.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie:
1) listownie na adres Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
2) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka
3) e-mailowo rodo@rzeszow.uw.gov.pl,
4) osobiście w siedzibie PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15.
Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Actuarial Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    What the day will look like? You will work in a variety of project teams together with A&A colleagues in other locations to deliver a wide range of actuarial and analytical solutions to Aon's global client base. From day one, you will be given responsibility on projects, assisting more senior...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Inspektor / Starszy Inspektor / Specjalista w Zespole ds. Dostępności, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Umowa na czas określony w celu zastępstwa Dołącz do CUPT! Jesteśmy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) – instytucją zajmującą się zarządzaniem funduszami pochodzącymi z Unii Europejskiej, przeznaczonymi na wspieranie inwestycji infrastrukturalnych w sektorze transportu....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Inspektor ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie kierownika kontraktu w obszarze administracyjno-księgowym związanym z realizacją projektu budowlanego, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywny udział w promocji programów wsparcia badań naukowych dostępnych dla naukowców GUMed (w szczególności Narodowego Centrum Nauki): przygotowywanie szkoleń, informacji mailingowych, informacji na strony internetowe,...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....