Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Maków Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 144991
Warunki pracy
- Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku bez windy
- Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (wymiar etatu 1)
- Załatwianie spraw służbowych poza jednostką
- Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin
- Oświetlenie sztuczne i naturalne
- Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST).
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- Obsługa urządzeń biurowych
Zakres zadań
- obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- obsługa elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją typu EZD
- prowadzenie archiwum komendy oraz kompleksowa realizacja zadań w obszarze archiwizacji i brakowania dokumentów
- organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków
- realizowanie zadań z zakresu prewencji społecznej
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jrg
- organizowanie i prowadzenie działalności organziacyjno - promocyjnej
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
- prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz innych prac zleconych przez przełożonych
- przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby oraz Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej PSP w Makowie Mazowieckim
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o Ochronie Przeciwpożarowej, o Służbie Cywilnej, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Adminsitracyjnego
- Umiejętnosć posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy minimum kat. B
- Kurs\szkolenie kancelaryjne
- Kurs\szkolenie archiwistyczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdyPotwierdzenia (certyfikaty) ukończonych szkoleńTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim ul. Moniuszki 6a 06-200 Maków Mazowiecki
Sekretariat w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku.
W przypadku złożenia dokumentów listownie - decyduje data wpływu do komendy w terminie do dnia 29.11.2024r. do godziny 15:30.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane