Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 144360
Warunki pracy
- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i podjazdów);
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca biurowa przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań
- Opracowuje i redaguje projekty przepisów KWP w Opolu oraz opracowuje uwagi i propozycje do projektów aktów prawnych i wewnętrznego kierowania Komendanta Głównego Policji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Zarządza resortowymi i zewnętrznymi aktami prawnymi oraz tworzenie i prowadzenie modułu Akty Prawne w systemie elektronicznym e-Komenda.
- Prowadzi szkolenia, udziela instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. opolskiego w zakresie postępowania z nieklauzulowanymi aktami prawnymi/wewnętrznego kierowania.
- Ustala, opracowuje i rozsyła comiesięczne grafiki dyżurów kadry kierowniczej KWP, celem zapewnienia ciągłości dyżurów w KWP w Opolu.
- Prowadzi strony podmiotowe Biuletynu Informacji Publicznej KWP w Opolu.
- Uczestniczy w pracach zespołów odpowiedzialnych za przeprowadzenie czynności zdawczo-odbiorczych/rozliczania kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Opolu oraz prowadzenie czynnościzdawczo-odbiorczych pracowników sekretariatów komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Opolu, celem prawidłowego przekazania dokumentacji służbowej.
- Koordynowanie i zbieranie informacji oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiedzi na interpelacje/interwencje poselskie.
- Przygotowuje i przekazuje do Archiwum KWP w Opolu egzemplarza obowiązkowego przepisów Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz przepisów zewnętrznych, a także oryginałów przepisów Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu, zgodnie z przepisami o archiwizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej oraz instrukcji i zagadnień w zakresie pracy kancelaryjnej,
- umiejętności redakcyjne i analityczne,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- obsługa komputera – pakiet biurowy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu.