Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Realizacja zadań związana z:
- nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury)
- krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- dokonuje analizy i oceny rozwoju sytuacji radiacyjnej kraju oraz zagrożenia ludności i środowiska, w szczególności przygotowuje i interpretuje prognozy rozwoju sytuacji radiacyjnej z wykorzystaniem systemów wspomagania decyzji, w tym na rzecz Programu Polskiej Energetyki Jądrowej (PPEJ)
- analizuje i opracowuje metodyki w zakresie modelowania rozprzestrzeniania się skażeń w środowisku w celu zapewnienia odpowiedniej jakości wyników obliczeń, w tym na rzecz Programu Polskiej Energetyki Jądrowej (PPEJ)
- zbiera, weryfikuje i analizuje informacje otrzymywane ze stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych, z placówek prowadzących pomiary skażeń promieniotwórczych oraz od służb, które dysponują danymi potrzebnymi do oceny sytuacji radiacyjnej kraju, w tym służby meteorologicznej
- analizuje i opiniuje raporty z realizacji zadań istotnych z punktu widzenia ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego oraz uczestniczy w przygotowywaniu opinii projektów aktów prawnych i procedur istotnych z punktu widzenia ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego
- wykonuje zadania związane z realizacją wymagań ustawy Prawo atomowe w zakresie monitoringu radiacyjnego kraju, w szczególności aktualizuje plany, programów monitoringowych, procedur i instrukcji oraz opracowuje propozycje wymogów bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej, zaleceń technicznych i organizacyjnych Prezesa PAA
- współpracuje, w ramach udzielonych kompetencji, z jednostkami organizacyjnymi oraz służbami krajowymi i zagranicznymi w celu realizacji porozumień i zobowiązań PAA w zakresie monitoringu radiacyjnego
- uczestniczy w przygotowaniu umów z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań Prezesa PAA oraz w opiniowaniu dokumentów związanych z realizacją ww. umów
- wykonuje zadania na potrzeby służby awaryjnej prezesa PAA oraz Krajowego Punktu Kontaktowego działającego w Centrum ds. Zdarzeń Radiacyjnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie fizyki, chemii, ochrony środowiska, nauk technicznych.doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie modelowania rozprzestrzeniania się skażeń w środowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość ustawy - Prawo atomowe oraz wydanych do niej aktów wykonawczych
- Znajomość metodyk i modeli stosowanych w modelowaniu rozprzestrzeniania się skażeń w środowisku
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu informatyki, oceny oddziaływania na środowisko
- Ukończenie kursu, szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki
- Ukończenie kursu na inspektora ochrony radiologicznej
- Posiadanie Prawo Jazdy kat. B
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - B2
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia analiz statystycznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu informatykiKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - kurs na inspektora ochrony radiologicznej Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomość języka angielskiego na poziomie B2Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania Prawo Jazdy kat.BTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-05 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Starszy Specjalista CEZAR/WMP (144102)”
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.