Starszy specjalista

Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Racibórz
praca stacjonarna
1 dzień temu
Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 143928

Warunki pracy


  • warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała; częste kontakty zewnętrzne z innymi urzędami, hurtowniami, wykonawcami usług i innymi podmiotami.
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: zachowana odpowiednia szerokość drzwi, miejsce pracy na 3 piętrze, schody w ciągach komunikacyjnych, brak windy oraz toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • sprawuje nadzór merytoryczny nad planowaniem, organizowaniem, realizowaniem i rozliczaniem działalności prowadzonej w nieruchomościach będących w zarządzie oddziału;
  • zaopatruje komórki organizacyjne Komendy Oddziału oraz graniczne jednostki organizacyjne w materiały i sprzęt, zgodnie z obowiązującymi normami (tabelami) należności;
  • koordynuje prace realizowane przez pracowników referatu; sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, opracowywaniem propozycji projektu podziału zamówień wszystkich dokonywanych dostaw i usług;
  • ustala potrzeby w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej koniecznej do realizacji prac konserwacyjno – remontowych;
  • sprawuje nadzór merytoryczny nad prowadzeniem gospodarki magazynowej pozostającej we właściwości sekcji.
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem bieżącej ewidencji i sprawozdawczości w zakresie działania sekcji oraz innych komórek organizacyjnych Oddziału, w zakresie ich zaopatrywania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie budownictwa
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego i finansów publicznych;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o Straży Granicznej;
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);
  • umiejętność analitycznego myślenia, współpracy z pracownikami, komunikatywność i kreatywność;
  • umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2024.632) lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów zarządzenia Nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2024.632) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Śląski Oddział Straży Granicznej
ul. Dąbrowskiego 2
47 - 400 Racibórz

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że w zakresie przetwarzania danych osobowych w związku z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej:


Administratorem danych osobowych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej im. nadkom. Józefa Bocheńskiego z siedzibą w Raciborzu,
adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: slosg@strazgraniczna.pl,
telefon: (32) 414 40 02.



kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD)
adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: woi.slosg@strazgraniczna.pl,
telefon: (32) 414 41 67,


kontakt do Zastępcy Inspektora Ochrony Danych (w przypadku nieobecności IOD)
adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: woi.slosg@strazgraniczna.pl,
telefon: (32) 414 41 61.


Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.



Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a-c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.



Podanie danych osobowych w zakresie wynikającymz art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.



Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie podanych danych, jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgodna na ich przetwarzanie.



Zgodę można odwołać w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.



Dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa (w rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego).



Dane o wyniku naboru są publikowane przez umieszczenie ich w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (w tym dane osobowe takie jak: określenie stanowiska pracy, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego).



Danych osobowych nie przekazuje się do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Mogą być udostępnione wyłącznie na podstawie przepisów prawa.



Dane osobowe są przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.



Mają Państwo prawo:


dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do otrzymania ich kopii,
do żądania ich sprostowania, w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe,
do usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
do cofnięcia zgody, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody,
do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania – jeżeli wynika to z przepisów prawa,
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa) w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO,


Mogą Państwo wystąpić do Komendanta Śląskiego Oddziału SG za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych z wnioskiem, który umożliwi Państwu realizację wskazanych wyżej uprawnień. Wniosek może zostać przesłany także drogą elektroniczną.


Dane osobowe przetwarzane w związku z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są one profilowane, a decyzje nie są podejmowane automatycznie.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Technicznego

    Trakcja S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Sprawowanie nadzoru nad pracą zespołu Działu Technicznego; Prowadzenie korespondencji za pośrednictwem Dyrekcji Kontraktu z Inżynierem Projektu i Zamawiającym w zakresie problematyki projektowej, koniecznych rozwiązań zamiennych; Współpraca z nadzorem technicznym budowy...
  • Pracownik Utrzymania Ruchu

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis utrzymanie w ciągłym ruchu maszyn produkcyjnych; okresowe przeglądy, naprawy;
  • Spawalnik - Kontroler Jakości

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: nadzór prac na budowie; nadzór montaży w oparciu o plan ITP; sporządzanie raportów oraz uzupełnianie dzienników spawania; nadzór nad pracami spawalniczymi; kontrola jakości i ocena wizualne wykonanych spoin; przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów...
  • Spawalnik - Kontroler Jakości

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: nadzór prac na budowie; nadzór montaży w oparciu o plan ITP; sporządzanie raportów oraz uzupełnianie dzienników spawania; nadzór nad pracami spawalniczymi; kontrola jakości i ocena wizualne wykonanych spoin; przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   śląskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Główny specjalista ds. obiektów budowlanych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Będziesz odpowiadać za: opracowanie wykazu, uzgodnienia i bieżący monitoring zadań dotyczących inwestycji i remontów obiektów kubaturowych Spółki, określanie zakresu zadań dotyczących inwestycji i remontów obiektów kubaturowych, opracowywanie wytycznych i wymagań technicznych dla...
  • Główny specjalista ds. dokumentacji branży elektrycznej

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Będziesz odpowiadać za: przygotowywanie danych wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej, robót, usług, w tym opisu merytorycznego, w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej, opiniowanie przekazywanej przez Wykonawców dokumentacji na każdym etapie procesu...
  • Specjalista w Dziale Remontów i Inwestycji

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Główne obowiązki: planowanie i rozliczanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach, sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów, STWIOR, nadzór / pomoc w nadzorze wykonawstwa robót budowlanych z ramienia inwestora, współpraca z uczestnikami procesu budowlanego innych branż, kontrola...
  • Koordynator Techniczny

    Voltrim Trade Sp. z o.o   Kartoszyno, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie dokumentacją techniczną oraz obsługa systemu CMMS. Wspieranie procesów uruchamiania i optymalizacji maszyn produkcyjnych. Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych i wdrożeniowych. Nadzór nad kosztami operacyjnymi maszyn i urządzeń. Koordynacja współpracy z...
  • Specjalista ds. Nadzoru Technicznego

    Wendre Poland Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Co będziesz robić? Przygotowywać i aktualizować procedury Utrzymania Ruchu oraz standardy pracy. Nadzorować plany prewencji oraz kontrolować stan części zamiennych. Opracowywać i nadzorować dokumentację techniczną. Współpracować z zespołem produkcji i utrzymania ruchu w codziennych...