Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca elektronicznego prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zarówno krajowych, jak i unijnych, jak również kontaktu (przeważnie telefonicznego) z potencjalnymi wykonawcami, a także wykonawcami oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy pl. św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju biurowym czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, zarówno budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi:6.177,07 zł + wysługa lat do 20%
Zakres zadań
- Realizowanie procedur udzielania zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
- Zapewnienie obsługi administracyjnej i kancelaryjnej postępowań prowadzonych przez SdsZP
- Terminowe i właściwe przygotowanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w KWP w Szczecinie na dany rok
- Przekazanie do publikacji wszelkich ogłoszeń wymaganych ustawą Pzp
- Sprawdzenie pod względem formalnym otrzymanego od Kierownika komórki merytorycznej wniosku o wszczęcie postępowania pod kątem jego kompletności, jak również pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp zapisów w nim zawartych w zakresie niezbędnym do wszczęcia postępowania
- Wszczynanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp
- Przewodniczenie pracom Komisji przetargowej
- Przygotowanie wymaganej ustawą Pzp dokumentacji postępowania, jak również jej kompletowanie na każdym etapie procedury
- Przechowywanie protokołu postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej do archiwum
- Przygotowanie oraz przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego lub jego zastępcy propozycji rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych przez KWP za dany rok, a następnie jego przesłanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, celem wypełnienia obowiązku sprawozdawczego nałożonego ustawą Pzp
- Przygotowywanie innych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych
- Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych, jeżeli przedmiotem odwołania są kwestie proceduralne związane z procedurą udzielenia zamówienia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- Znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych
- Rzetelność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność, efektywne komunikowanie się, współpraca, radzenie sobie ze stresem
- Umiejętność obsługi komputera, środków łączności oraz korzystania z Internetu
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Odbyte co najmniej jedno szkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,